Doświadczenie:
Z wykształcenia jestem ekonomistą, absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego kierunek Handel Zagraniczny – lecz już w trakcie studiów moje zainteresowania koncentrowały się na „miękkim” wymiarze biznesu, czyli ludziach. Dlatego też swoją karierę zawodową rozpoczęłam w roku 1997 z firmą TMI Polska, a obecnie ManagementPoint, gdzie pracuję jako konsultant i jestem odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie know-how. Na początku roku 2004 zdobyłam certyfikat coacha International Coach ICC.
Zakres działania:
Jako konsultant współpracuję z klientami głównie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi – tworzenie i wrażanie systemów MBO, oceny pracowniczej; przeprowadzanie badań kultury organizacyjnej, satysfakcji pracowników itp. Jako osoba odpowiedzialna za know-how, współtworzę z innymi konsultantami i trenerami nasze produkty szkoleniowe i doradcze.
Moja praca pozwala mi wykorzystywać zdolności analityczne, jak również poprzez współpracę z klientami i tworzenie nowych rzeczy – stawiać czoło nowym wyzwaniom i realizować się twórczo.
Klienci:
Klienci z którymi współpracowałam to m.in.: AC Nielsen, AMS, Beiersdorf Lechia, Carlsberg Okocim, GlaxoSmithkline, ING Barings, Johnson & Johnson, Metro AG, Nestle, PepsiCo, PTK Centertel, Siemens, Telekomunikacja Polska, Wella.