Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje, zapisz się na darmowy newsletter:
Baza coachów

Marlena Chojecka-Bek
Certyfikowany Coach ICC
Doświadczenie:
W dużym skrócie: menedżer w obszarze HR z ponad 15 letnim doświadczeniem, psycholog, coach, pracująca mama. A nieco szerzej… Z wykształcenia jestem psychologiem (absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego), zdobyte doświadczenie uczyniło mnie również psychologiem biznesu. Wiedzę z zakresu ekonomii i zarządzania zdobywaną w praktyce uzupełniłam na podyplomowych studiach menedżerskich organizowanych przez SGH. Od lat związana jestem z obszarem HR, w którym karierę rozpoczęłam od opracowania i wdrożenia procesu rekrutacji dla Call Center dużej firmy telekomunikacyjnej. Potem samo się potoczyło - miałam i mam to szczęście, że praca jest moją pasją . Byłam odpowiedzialna za liczne projekty w zakresie rozwoju personelu i systemów motywacyjnych – kreowanie polityki szkoleniowej, budowanie programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej oraz high potentials, nadzór i rozwój systemów ocen pracowniczych oraz metod oceny kompetencji i potencjału, wdrażałam również system zarządzania przez cele. Jestem autorem pierwszego w branży systemu prowizyjnego dla pracowników usługowego Contact Center. Koordynowałam badania opinii pracowników i klientów, przywiązując dużą wagę do praktycznego wykorzystywania ich wyników. Dużo satysfakcji przynosiły mi działania związane z budowaniem kultury organizacyjnej oraz projekty związane z wdrażaniem zmian wewnątrz organizacji (również tych wynikających z restrukturyzacji). Jako ekspert oraz członek grup projektowych prowadziłam wiele szkoleń i prezentacji dla dużych grup pracowników, również wyższej kadry menedżerskiej. Prowadziłam również grupy metodą Action Learning. Obecnie jako HR Biznes Partner w swojej pracy skupiam się na dostarczaniu rozwiązań szytych na miarę indywidualnych potrzeb swoich klientów. Doradzam i asystuję menedżerom w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania ludźmi, wdrażania zmian, a przede wszystkim w poszukiwaniu źródeł skuteczności – osobistej i zespołów.
Dlaczego jestem coachem?:
Od lat pracuję z ludźmi. Lubię ludzi. Lubię ich słuchać. Wielokrotnie byłam „świadkiem” ludzkich przemian czy zaskakujących sukcesów. Wysłuchałam wielu różnych recept na sukces. Zostałam coachem, bo uważam, że doradztwo nie zawsze jest najlepszym sposobem, aby wydobyć drzemiący w ludziach potencjał. Wierzę, że coaching prowadzi do trwałych zmian, prawdziwej satysfakcji z efektów, pobudza pozytywne myślenie i wiarę we własne możliwości, motywuje do dalszego rozwoju, proaktywności i przekształcania marzeń w realne i osiągalne cele – wszystko w zgodzie z samym sobą. W pędzącym świecie coraz częściej potrzebujemy tego, aby ktoś nas wysłuchał, abyśmy sami siebie wysłuchali; zadali sobie pytania, które brzmią troszkę dłużej niż ich wypowiedzenie; mieli czas na refleksje, by pójść dalej.
Zakres działania:
W przypadku coachingu zakres ustalany jest z klientem. Staram się rozwijać metody pracy, aby je dopasować do indywidualnych potrzeb klienta, omawianych tematów, celów (biznesowych lub osobistych). Inaczej mówiąc: life coaching, business coaching, coaching kariery. Jeżeli potencjalnego klienta interesują obszary mojego szczególnego zainteresowania, są to: coachingowy styl zarządzania, zarządzanie zmianą, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, mindfulness. Dodatkowo chętnie dzielę się wiedzą z zakresu metod diagnozy kompetencji, systemów ocen pracowniczych, zarządzania przez cele, analizy motywacji. Prowadzę również grupy Action Learning.
Klienci:
Zarówno osoby prywatne jak i firmy. Menedżerowie wyższego i średniego szczebla. Mamy wracające po przerwie do pracy zawodowej. Osoby poszukujące dalszej ścieżki kariery (z poczuciem zatrzymania lub poszukujące wymarzonej pracy). Każdy zainteresowany rozwojem i realizacją swoich celów.
W dużym skrócie: menedżer w obszarze HR z ponad 15 letnim doświadczeniem, psycholog, coach, pracująca mama. A nieco szerzej… Z wykształcenia jestem psychologiem (absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego), zdobyte doświadczenie uczyniło mnie również psychologiem biznesu. Wiedzę z zakresu ekonomii i zarządzania zdobywaną w praktyce uzupełniłam na podyplomowych studiach menedżerskich organizowanych przez SGH. Od lat związana jestem z obszarem HR, w którym karierę rozpoczęłam od opracowania i wdrożenia procesu rekrutacji dla Call Center dużej firmy telekomunikacyjnej. Potem samo się potoczyło - miałam i mam to szczęście, że praca jest moją pasją . Byłam odpowiedzialna za liczne projekty w zakresie rozwoju personelu i systemów motywacyjnych – kreowanie polityki szkoleniowej, budowanie programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej oraz high potentials, nadzór i rozwój systemów ocen pracowniczych oraz metod oceny kompetencji i potencjału, wdrażałam również system zarządzania przez cele. Jestem autorem pierwszego w branży systemu prowizyjnego dla pracowników usługowego Contact Center. Koordynowałam badania opinii pracowników i klientów, przywiązując dużą wagę do praktycznego wykorzystywania ich wyników. Dużo satysfakcji przynosiły mi działania związane z budowaniem kultury organizacyjnej oraz projekty związane z wdrażaniem zmian wewnątrz organizacji (również tych wynikających z restrukturyzacji). Jako ekspert oraz członek grup projektowych prowadziłam wiele szkoleń i prezentacji dla dużych grup pracowników, również wyższej kadry menedżerskiej. Prowadziłam również grupy metodą Action Learning. Obecnie jako HR Biznes Partner w swojej pracy skupiam się na dostarczaniu rozwiązań szytych na miarę indywidualnych potrzeb swoich klientów. Doradzam i asystuję menedżerom w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania ludźmi, wdrażania zmian, a przede wszystkim w poszukiwaniu źródeł skuteczności – osobistej i zespołów.
Dlaczego jestem coachem?:
Od lat pracuję z ludźmi. Lubię ludzi. Lubię ich słuchać. Wielokrotnie byłam „świadkiem” ludzkich przemian czy zaskakujących sukcesów. Wysłuchałam wielu różnych recept na sukces. Zostałam coachem, bo uważam, że doradztwo nie zawsze jest najlepszym sposobem, aby wydobyć drzemiący w ludziach potencjał. Wierzę, że coaching prowadzi do trwałych zmian, prawdziwej satysfakcji z efektów, pobudza pozytywne myślenie i wiarę we własne możliwości, motywuje do dalszego rozwoju, proaktywności i przekształcania marzeń w realne i osiągalne cele – wszystko w zgodzie z samym sobą. W pędzącym świecie coraz częściej potrzebujemy tego, aby ktoś nas wysłuchał, abyśmy sami siebie wysłuchali; zadali sobie pytania, które brzmią troszkę dłużej niż ich wypowiedzenie; mieli czas na refleksje, by pójść dalej.
Zakres działania:
W przypadku coachingu zakres ustalany jest z klientem. Staram się rozwijać metody pracy, aby je dopasować do indywidualnych potrzeb klienta, omawianych tematów, celów (biznesowych lub osobistych). Inaczej mówiąc: life coaching, business coaching, coaching kariery. Jeżeli potencjalnego klienta interesują obszary mojego szczególnego zainteresowania, są to: coachingowy styl zarządzania, zarządzanie zmianą, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, mindfulness. Dodatkowo chętnie dzielę się wiedzą z zakresu metod diagnozy kompetencji, systemów ocen pracowniczych, zarządzania przez cele, analizy motywacji. Prowadzę również grupy Action Learning.
Klienci:
Zarówno osoby prywatne jak i firmy. Menedżerowie wyższego i średniego szczebla. Mamy wracające po przerwie do pracy zawodowej. Osoby poszukujące dalszej ścieżki kariery (z poczuciem zatrzymania lub poszukujące wymarzonej pracy). Każdy zainteresowany rozwojem i realizacją swoich celów.